בהתנדבות הרפואית: פיל הרג את שמוליק בויקנר בנפאל

אבי יעקב No Comments on בהתנדבות הרפואית: פיל הרג את שמוליק בויקנר בנפאל

בפארק הלאומי צ'יטוואן שבדרום נפאל נהרג ישראלי בשם שמוליק בויקנר, כך אישר משרד החוץ. לפי הדיווחים, הוא נכנס לפארק לבדו – ואז הפיל תקף אותו מאחור. הרשויות הצליחו לזהות את מוצאו בעזרת רישיון הנהיגה שאותר עליו והקונסוליה הישראלית נמצאת בקשר עם המשפחה ומסייעת בסידורי העברתו לישראל

פיל. ארכיון צילום: Moshe Shai/FLASH90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמואל בוייקנר, אזרח ישראלי כבן 30, נהרג אתמול לאחר שהותקף על-ידי פיל בפארק הלאומי צ'יטוואן שבדרום נפאל. היום התקבל לכך אישור לפרסום ממשרד החוץ. על פי הדיווחים כפי שתקבל בחדשות N12, הואי נכנס לבדו לפארק כשהוא רכוב על אופניים, והותקף על ידי הפיל מאחור בעת שעצר לצלם תמונות. הרשויות הצליחו לזהות את מוצאו בעזרת רישיון הנהיגה הישראלי שנמצא עליו.

שמוליק בוייקנר, כך כונה בקרב בני המשפחה והחברים, השתלם ברפואה והתנדב בארצות העולם השלישי. בשלב הזה טרם נודע מתי יובא ארצה. אמו של שמוליק, ד"ר טטיאנה בוייקנר, סיפרה: "בני אמור היה לחזור הביתה ביום חמישי הקרוב. הוא עבד בבית החולים בנפאל כי רצה להושיט יד ולסייע לרפואה בעולם השלישי, את כל חייו הקדיש לנתינה. הוא בחר בלימודי רפואה כי ראה בכך שליחות. קשה להסביר כמה הוא רצה להיות רופא, ודווקא בסוף המסלול המאתגר, במהלך התנדבות בשמורת טבע מצא את מותו, זה אסון גדול".



0 תגובות